Ellingsen B. Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Flott e60. Gratulerer. 20" hjul ble knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Stilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Jasså gett, det vart en tråd om raketten her å ser jeg.. Bra det lars, vi må jo ha noe på henger`n etter e30`n på treff i sommer...hehe Diskusjonen om "alt utstyr" er vel ganske så unødvendig synes jeg..hehe... Må jo selvsagt ta årsmodellen i betraktning, da man nevner hva slags utstyr bilen "mangler". Ikke alt som var å få til bilen, da bilen var ny, som det er på de siste modellene. Folk kan heller gi respons på utseende på bilen, som forøvrig er DRIT bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Nydelig E60 du har! 20" felger sitter bra på den bilen Pen farge også! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Meget pen E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3-cab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Takker for positiv tilbakemelding. Usikker på hva fargen på skinnet heter, men syns det passer bra til sølv. Tenkte på og få på noen grovere eksos stusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Nydelig E60 du har, og E60 er virkelig en BMW som er flott .Jeg var forresten oppom den lokale BMW forhandleren igår. Der sto det en ny sølvfarget E60, med M optikk og noen helt fantastisk fete 19" M felger. Faktisk aldri sett den type M felger før. Og selvfølgelig hadde jeg ikke noe kamera med . er det kanskje denne type m-felg du mener?? Disse felgene heter forøvrig 172M om det var noen som lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 er det kanskje denne type m-felg du mener?? Javisst, det var de . Dette er M-tech felgene, ikke M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå