Gå til innhold

Vond lukt i ventilasjonsanlegg BMW e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vond lukt i ventilasjonsanlegget i bilen min :( . Lukten kommer når jeg kjører varmluft gjennom anlegget. Lukten kom nå på våren når det ble varmere i været. Har noen vært borti dette problemet? Hva må gjøres for å få bort lukten?

Skrevet

Hatt service på klimaanlegget i det siste? Blir ikke bare dårlig lukt hvis det slurves med dette, men også farlige sopp og bakterier etter hvert.

Skrevet

Rens av ac annleg, lukten er bakterier som gror i systemet (kjøleregister inne i bilen)de fleste verksteder gjør dette for deg bytt også ut pollenfiltere samtidig.Har selv gjort det på skoda`n nå etter vintern.

Skrevet
Rens av ac annleg, lukten er bakterier som gror i systemet (kjøleregister inne i bilen)de fleste verksteder gjør dette for deg bytt også ut pollenfiltere samtidig.Har selv gjort det på skoda`n nå etter vintern.

Helt korrekt Bonden, måtte selv gjøre dette i fjor sommer da det luktet helt horribelt når jeg satte på AC i bilen. Etter rensingen av ac anlegget ble det en HELT annen, og ikke minst god lukt! :)

Skrevet

Husker dessverre ikke hvor mye jeg betalte på stående fot, men kan sjekke det senere og komme tilbake med beløpet jeg.

Skrevet

Det kan jo være noe som har avgått med døden, var borti en Daihatsu Applause som hadde en død mus inne i viften og det luktet helt forferdelig. :x

Skrevet

Litt morsom sak fra jobben en kunde hadde dette problemet med lukt i bilen og kona skylte på gubben at han hadde versågod og kjøpe nye sko.Han tok likeveld turen på verksted først da han mente lukta kom fra varmeapperatet.Det kostet omtrent det samme som et par bra sko sa gubben.

Skrevet
Mye koster det og rense det ? Har selv en mega vond lukt når jeg skrur av ACn :)

Har sjekket fakturaen fra Stenshagen nå. Jeg tok rens av ac i forbindelse med service, og prisen som står oppført for rensen er 412,50 + mva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...