Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt oppdatering fra påsken. Etter litt god hjelp av Bjoernar på forumet her så har jeg fått byttet til powerflex foringer nå. Det er bare en ting å si om den jobben og det er for en dritt jobb. det ble først og siste gang det gjøres. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier 99% av folk etter første byttet. Traversforinger er noe ordentlig herk. Står heller med nesa i ei illeluktende girkasse og bytter synckringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ja traversforinger er noe grumsomt greier. de satt så godt dem at vi måtte brenne dem ut med skjærebrenneren. aldri aldri mere skal jeg gjøre det.

hehe har ikke riktig verktøy du da:) Skifter ett sett med traversforinger på 45 min (inn & ut). har vel gjort det et par tunsen ganger nå. hehe

Verktøy merket KLAN har til disse til E30 og E34/E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et fint eksemplar av en E30 M3 Gratulerer! blir SYKT bra tilslutt dette! ; )

Hehe, jeg bytta til powerflwx under hele bilen her om dagen, brukte totalt litt over 3 timer jeg :)

Skjærebrenner var et must på ALT under bilen min, herregud, til og med på endeledd ! :P

blei litt banning osv men, det måtte jeg tåle, ett par svimerker også hahaahah, skulle ta ut endeledda uten og tenke meg om :P det blei grilla inn gjenger på fingra mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...