mAZE Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Ja som temaet sier, så passer ikke mine ny innkjøpte Keskin KT1 felger på bilen. De er i dim 8,5x17 og 10x17, helt uvesentlig egentlig. Men på felgene står det 120x10 så det tilsier jo at de skal passe, men: Slik ser det da ut på alle 5 hullene, så får ikke inn boltene.. Virker som boltsirkelen er større på bilen min gitt.. Men såvidt jeg vet så er da den 5x120. Noen som har vært borti dette problemet som kan hjelpe meg litt her? Skulle jo så absolutt fått de på snart. .....Saken er oppklart.....
mAZE Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Nei, ingen av hulla passer, ihvertfall ikke som fot i hose..
TOO FAST Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 jaggu rart. du kjenner ikke noen med e36 bil. som kan prøve den kan være det er noe spesielt med bilen din, eller er felgen feil. ?
turbo_fever Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 du må vel ha andre bolter vel?? samme type som jeg hadde på mine seneka racing felger. kunne ikke bruke orginale der. bollter med rundt hode og ned hoe 6kants hull. istede for hanne slik som på org bolter går ikke gjenngene igjennom hullet heller??
Geir Anders Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Du er sikker på at du ikke trenger senter ring? Kan se ut som felgen havner for lang ned i forhold til boltene når den hviler på navet.
mAZE Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Du er sikker på at du ikke trenger senter ring?Kan se ut som felgen havner for lang ned i forhold til boltene når den hviler på navet. På bildet er det senterring.. Men problemet er løst, jeg tok faktisk av senterringen igjen, da merkelig nok passet de. Og merket ikke noe under kjøring. Heldigvis. Gått å få de på. Orginalboltene passer ikke, det var med egne bolter til disse felgene. So, case solved. Enkelt var det jo egentlig å. hehe... Takker for mange gode tips.
Kristov Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Tipper de har sendt deg felger til 5x112. Snu felgen og se om boltsirkelen er støpt inn på baksiden. Tror det er usannsynlig at du har annen sirkel på navet ditt enn 5x120.
mAZE Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Tipper de har sendt deg felger til 5x112.Snu felgen og se om boltsirkelen er støpt inn på baksiden. Tror det er usannsynlig at du har annen sirkel på navet ditt enn 5x120. Det stod i første innlegg at det er 120x10..
D.Toft Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 kan ikke være 10x120, for om du ser på annenhvert hull, er det tykkere på annenhver mellom kanten på hullet og kanten på senterhullet... da er det nok 5x112 og 5x120.... på første bilde brukte du di hullene med tynn vegg inn mot senter...
mAZE Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Ok, mulig. Men det står nå ihvertfall 10x120 på felgene.. De er på plass så da gjør det jo absolutt ingenting. Men er sikkert som du sier combatkit, at det er en annen boltsirkel i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå