Bimmerlars Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Så en av de følerne tror jeg, ved dynamo reima, men var ikke noen kontakt på den følern, var bare en ledning som går rett inn på den, er ikke sikkert det er rett føler jeg tenker på, men tipper det er den, og hvor står den andre?Altså en slik? Men den som står på min den jeg fant har ikke den pluggen, den for ledningen der går opp til der du restarter check greiene :\ Har du 88+ motor? Med føler på veiva i fremkant?
325ti Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 prøve med en annen styreenhet. eller så må det vere girkasse følerne, har du målt motstand i de?
Endre87 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 prøve med en annen styreenhet. eller så må det vere girkasse følerne, har du målt motstand i de? Har 86mod 325, så er en føler som jeg kan se på svinghjulet, men vist hjernen (Styreenhet'en) er gåen, vil du ikke få gnist da?
Bimmerlars Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Nei, det vil du ikke, for motoren din har motronic og da styrer ECU'en innsprøytning og tenning. Men den skal ikke ryke ved motorvask.. Høres rart ut ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå