gaasen Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Blei Laga film av noe av bygginga av cabben.. Litt skrytevideo, men tar sjansen http://s132.photobucket.com/albums/q6/g ... cabben.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 så bra ut kjempe gjennomført! men er jo klipp og lim bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Gir oss jo et lite innblikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Tøff film. Skulle tatt bilde for bilde av det som ble gjort, og klippet det sammen i en film der du ser bilen blir satt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Fin bil og film dette ja. Men Som en sier oppe, mye klipp og lim ja, men dette er jo show bil så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ikke helt min smak, men det er gjennomført. Det skal dere ha, og en rå show bil uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ikke min smak heller! men så den på rudskogen ifjord! og den var sykt strøken og gjennomført! det skal dere ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Syntes den var rå jeg! En ting er når noen skal style en bil så det heller over mot overkill, men når det blir så gjennomført da får dere min respekt Felgkanten er helt sinnsyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Bilen er utrolig rå og gjennomført. Noen detaljer kunne sikkert vært annerledes,men bilen er laget for å tiltrekke seg oppmerksomhet noe den utvilsomt klarer med glans. Jeg har sett den ved flere amledninger og må bare bøye meg i støvet. Lakken er noe av det villeste jeg har sett i Norge. Skal bli spennende å se hvordan den oppfører seg på bane til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Ple meget pent dette Geir og Sivert, dere har virkelig klart å bygge et fint eksemplar her, selv om det er litt ekstremt er det så ufattelig gjennomført.. Som noen over her, så gleder jeg meg til å se hvordan denne oppfører seg på bane i sommer.. (reserverer en tur også hvis det går ann ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå