Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Check Control" Hva er dette?

Leste om det her på sida. Finnes det på alle BMW`er?

Har hatt en del problemer med lys/sentrallås ol men har aldri fått noen indikasjon på dette. Hvor vil eventuell slik varsling om dette komme opp?

Skrevet

Jeg har check kontroll. Det er noe som varsler deg på kjørekomputeren dersom det er noe galt en plass. f. eks kjøleveske eller spylerveske nivå, feil med baklys osv. Er ekstrautstyr så kan godt hende du ikke har det på din 316.

• 4 weeks later...
Skrevet

kan man ha den store kjørecomputeren i e36 uten å ha check control? jeg har "CHECK"-knapp, men den har aldri gitt meg noen feilmeldinger...

Er det evt mulighet for å ettermontere/oppgradere BC?

Skrevet
kan man ha den store kjørecomputeren i e36 uten å ha check control? jeg har "CHECK"-knapp, men den har aldri gitt meg noen feilmeldinger...

Er det evt mulighet for å ettermontere/oppgradere BC?

Tviler på at man kan ha den store uten check. det at den aldri har gitt no feilmelding er vel bare positivt? :lol:

Skrevet

mja.. men jeg har jo både hatt veldig lite kjølevæske på kald motor og pærer som ikke virker..

Bremselampa lyser også pga manglende slitasjevarsler, men ingenting på BC'en

skal den ikke si fra om åpne dører også?

Skrevet

går det an å ettermontere en slik i en e36?

tenker på den lille computeren altså.

skal man ha den store, så må man i allefall også ha alle disse giverne rundt om på bilen da, dette er vel neppe der på biler produsert fra fabrikk uten computeren.

den lille har ikke check på e36 vel?

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...