D.Toft Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 har nett kjøpt olje temp og olje trykks måler, men hvor er den org olje føleren? der som jeg kan sette inn det T stykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 har nett kjøpt olje temp og olje trykks måler, men hvor er den org olje føleren? der som jeg kan sette inn det T stykket? tampen brenner nær olje filtere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 den er fin.. på framsiden av oljefilteret? mot fronten altså... lett å komme til når motor står i bilen? hva er gjengene i blokken? må vel ha en overgang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 den er fin.. på framsiden av oljefilteret? mot fronten altså... lett å komme til når motor står i bilen? hva er gjengene i blokken? må vel ha en overgang... har nettopp styra me dette selv, mener å huske blokka har m12x1.5mm og di nye delene dine har sikkert 1\8" npt... kommer lett til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 hmm... får vel kjøpe noen overganger da.. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 ser nå at jeg må ha en bøy, men, vil den registrere rett trykk forde? ellers har jeg ikke plass til det "T" stykket som jeg skal ha olje temp, oljetrykk og org føleren i... noen som har bilder på hvordan dere gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Kjøp en liten forlenger, slik at du får T stykket lengre ned. Da kfår du nok plass. Har gjort det samme på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 ligger bilde av den eg laga til min i prosjekt tråden min. (en av siste sidene) olje temp skal helst sitte i sumpen et sted sier di lærde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 fant ikke bilder må tydligvis forlenge ned ett godt stykke før en bøy ja... forbanna dritt... noen som har bilde av en blokk der dem har montert olje trykkføler, og olje temperatur? med det T stykke som bilxtra selger, eller lignendes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 fant ikke bilder må tydligvis forlenge ned ett godt stykke før en bøy ja... forbanna dritt... noen som har bilde av en blokk der dem har montert olje trykkføler, og olje temperatur? med det T stykke som bilxtra selger, eller lignendes... det messing skrammle som di selger har kun npt gjenger om eg ikke tar helt feil.. blokka har metriske, så du må få en overgang av noe slag. her er bilde av min, uten olje temp. lagde et rør fra denne og opp i blokka. http://i55.photobucket.com/albums/g148/ ... 1172163762 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 det stemmer, var vel 1/4 " gjenger, har fått overgang, men må jo så sykt langt med, før eg får på den bøyen, må helt ned til bunnpannen, der den er festet i blokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 kan ikke skjønne at dette er et problem. jeg kjøpte en forlenger på 2cm og så 2xT for å få uttak til original trykk føler, auto gauge trykkmåler og olje til turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 hmm, rart, jeg fikk ikke dette til å gå, har np forlenget med 8 cm, får se om det går,blir snart mer forbanna.. bare eg vil få vist trykket ordentlig, samt temp når eg har forlenget så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå