Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan hente ut litt mer effekt av motoren uten at det koster all verdens? Har allerede effektanlegg, har tenkt å sette inn et innsatsfilter i orginalboksen, liker ikke åpent filter, men ikke sikker på hvordan filter jeg må ha, og hvor jeg får tak i det, noen som kan hjelpe? ellers andre triks for å hente ut litt??

Skrevet

selger jo turbokitt til rundt 10k her på bimmers. er vel noen hær som har mer peiling på dette en meg. er personlig ikke gla i å turbo trimme en orginal 6er uten turbo

Skrevet
Har fortsatt til gode å se en BMW fra forumet med kittet som er solgt fra A-dekk.

Vet motoren til A-dekk tok kvelden etter kort tid.

hvor har du det ifra??ikke at jeg tviler på at det stemmer altså. Noen som vet hva som "gikk galt" da?

Skrevet

Kjøp deg en m3...Husk mottoet "just real power" man trenger ikke noe fordømt pustehjelp te motoren. Ska du ha deg noe sprekt, kjøp deg noe sprekt, hvor drivverket er bygd lineæret med effekten motoren klare å flå fram.

Mange som pøsser ut mye penger, for å bygge om en 316 til m3, + å få godkjent dette i vognkort edr et realt helvete. Tipper jæklig mye penger på at det er billigere å kjøpe en m3 en å bygge om te m3. Folk må tenke langsiktig, legge av litt penger hele tiden...tilslutt vil man ha råd til en "virkelig godsak"....i motsetning til folk som tenke kortsiktig, å får te "noe halt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...