Gå til innhold

Bmw e36 cab 96 mod

Mr.T
 Share

Anbefalte innlegg

På bakruta mi er det glidlås- Er et firma som har en del annonser ute på finn.no. og reklamerer både for nye kallesjer og bakruter til mange typer biler. For bmw e 36 mener eg dem reklamerte for ruter til ca 2000 kroner, uorginale selvsagt, men i følge annonsen mere slitesterke enn de originale (med tanke på knekk midt på ruten) Her kunne du velge om du ville ha vanlig blank rute eller tonet. Lykke til med caben din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bakruta mi er det glidlås- Er et firma som har en del annonser ute på finn.no. og reklamerer både for nye kallesjer og bakruter til mange typer biler. For bmw e 36 mener eg dem reklamerte for ruter til ca 2000 kroner, uorginale selvsagt, men i følge annonsen mere slitesterke enn de originale (med tanke på knekk midt på ruten) Her kunne du velge om du ville ha vanlig blank rute eller tonet. Lykke til med caben din:)

takk :D

Må vente med ruten bak. Er meget tynt med penger for tiden. sprekkene er ikke så store at det ikke kan fikses med en liten tape bit(midlertidig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt klar silikon (f.eks. våtromssilikon) uten farge. Legg et tynt lag i sprekken på vinduet. Silikonen er nokså elastisk og tåler endel prosent bevegelse i forhold til underlaget. Dette ser mye bedre ut enn teip. Bare et lite tips ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt klar silikon (f.eks. våtromssilikon) uten farge. Legg et tynt lag i sprekken på vinduet. Silikonen er nokså elastisk og tåler endel prosent bevegelse i forhold til underlaget. Dette ser mye bedre ut enn teip. Bare et lite tips ...

Takk for tipset. Tapen var ment og være dær slik at det ikke renner vann inn.

Skal ta på silikon så fort jeg klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet denne type rute noen ganger på jobben ikke akkurat det morsomste jeg gjør.Det er glidelås men man må være veldig nøyaktig når man begyner monteringen en tann feil så er det bare å begyne på nytt.Det værste er å få på metallåsen som gjør at det ikke går opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...