Mr.T Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Da er denne bilen blitt min HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 gratulerer så mye,var en meget pen cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Grattis!! Den bilen ser helt rå ut. Sikla på den tidligere. Er det lov å spørre hva du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Grattis!! Den bilen ser helt rå ut. Sikla på den tidligere. Er det lov å spørre hva du ga for den? Takktakk Nei vill ikke si hva jeg ga for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 På bakruta mi er det glidlås- Er et firma som har en del annonser ute på finn.no. og reklamerer både for nye kallesjer og bakruter til mange typer biler. For bmw e 36 mener eg dem reklamerte for ruter til ca 2000 kroner, uorginale selvsagt, men i følge annonsen mere slitesterke enn de originale (med tanke på knekk midt på ruten) Her kunne du velge om du ville ha vanlig blank rute eller tonet. Lykke til med caben din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 På bakruta mi er det glidlås- Er et firma som har en del annonser ute på finn.no. og reklamerer både for nye kallesjer og bakruter til mange typer biler. For bmw e 36 mener eg dem reklamerte for ruter til ca 2000 kroner, uorginale selvsagt, men i følge annonsen mere slitesterke enn de originale (med tanke på knekk midt på ruten) Her kunne du velge om du ville ha vanlig blank rute eller tonet. Lykke til med caben din:) takk Må vente med ruten bak. Er meget tynt med penger for tiden. sprekkene er ikke så store at det ikke kan fikses med en liten tape bit(midlertidig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 grattis med fin bil! med teip i bakruten blir hele bilen plutselig veldig shabby. Kan jo høre med han her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21920&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Bruk litt klar silikon (f.eks. våtromssilikon) uten farge. Legg et tynt lag i sprekken på vinduet. Silikonen er nokså elastisk og tåler endel prosent bevegelse i forhold til underlaget. Dette ser mye bedre ut enn teip. Bare et lite tips ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Bruk litt klar silikon (f.eks. våtromssilikon) uten farge. Legg et tynt lag i sprekken på vinduet. Silikonen er nokså elastisk og tåler endel prosent bevegelse i forhold til underlaget. Dette ser mye bedre ut enn teip. Bare et lite tips ... Takk for tipset. Tapen var ment og være dær slik at det ikke renner vann inn. Skal ta på silikon så fort jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Har byttet denne type rute noen ganger på jobben ikke akkurat det morsomste jeg gjør.Det er glidelås men man må være veldig nøyaktig når man begyner monteringen en tann feil så er det bare å begyne på nytt.Det værste er å få på metallåsen som gjør at det ikke går opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå