ReiRud Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 hva med å spørre ss-performance..de har jo en e30 cab med m5 motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Kan jeg låne tråden litt ang motorkontakt? Får ikke til å demontere motorkontakten, altså få ut ledningene. Dere kan vel hjelpe meg med dette kanskje? Di sitter som støpt.. takker for alle svar Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Bare lån siden litt ja Her er resultatet etter min forskning så langt På min E30 M3 1987 mod så er pinne konfigurasjon på motoren som følger. 1 Lade lampe Blå 2 Olje lampe Blå/gul 4 kjøleveske temp føler Brun/lilla 5 Olje trykk Svart/brun 6 Styrestrøm tenning Grønn/gul 7 Samme som over uten sikring Grønn 10 Olje nivå statisk Lilla/grønn 11 Sørvis indikator Hvit/blå 13 Bensin pumpe Lilla/rød 14 Speedometer signal Hvit/svart 18 Spenning under start Svart/gul 20 Olje temp føler Brun/lilla På S38/b36 så mistenker jeg att dette er rekkefølgen 1 Oljenivå Statisk Blå/gul 2 Oljenivå Dynamisk Blå/hvit 5 Speed puls (må kobles hvis ikke mister man effekt) Brun/blå 7 DWA tyverialarm 11 Kjølevann temp Brun/gul 13 bensinpumpe Grønn/lilla 16 Speedo diagnose Hvit/gul 17 Samme som over Hvit/lilla 20 Turtall signal Svart 21 Tenning Grønn 22 Tenning diagnose stikk Grønn/hvit 23 Olje temp Brun/grønn 25 Ladelampe dynamo Blå Det her fant jeg på en tysk side og er fritt oversatt fra Tysk noe jeg ikke kan og det er en del ting der jeg stusser på!! Noen som har noen ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå