D.C.V Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Du er inne på noe der, men for mine ører som ikke kan tysk så virker det som at bonden mener at han er tullete å at det er hans sko og at det ikke har vært noen andre der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hehe morsom=) men trur du har rett der D.V.C;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 en ting som slo meg litt er at han som ble lurt ikke prøvde og hente opp han som "datt" i hullet!!halo? hva er det for noe piss a? hadde noen detti ned i et vannhull hadde jeg iallefall ikke hentet kofferten min og diskutert med en bonde Stusset litt på den der jeg å. Burde kanskje gå ut med en gang og få ham opp. Ikke stå å krangle med bonden. Menmen, det var jo bare kødd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Sindsygt bra *LOL* Bilen er ikke hans, men de er ute på en prøvetur og han i beige klær er liksom selger/formidler for handlen. Han sier og at bilen ikke er forsikret. Den bilen som går i hullet har vert totalskadet, og er bare sat sammen for akkurat å tåle pranken her. Og kufferten er ikke han's men ham i beige klær. Dem må jo liksom ha gravt ned nogle hydraliske skinner/spor som har vert trukket inn i bakke da Z4'ern kjørte i, skyvet dem ut etterpå så den andre bilen kunne kjøre over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå