Stavangerske Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Vurderer å selge mine 18x8,5 BBS felger med 235/40-18 dekk. Felgene har stått på E39 Touring. De fulgte med bilen da jeg kjøpte den. Den tidligere eieren sa at felgene var originale, men dette fikk jeg aldri kvittering på.. Felgene er litt kantkjørte, men burde være mulig å fikse. Dekkene er av typen Falken og er kjørt ca 3mnd. Som sagt så vurderer jeg å selge dem, men er det noen så kommer med et bra bud så selger jeg selvsagt. Er i nordsjøen frem til 26/4, så frem til da så kan jeg bare nås pr.mail. Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 jeg har sendt deg mail...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Felgene ser ut til å være originale BBS felger så det trenger du ikke å være redd for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 passer disse e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 passer disse e36? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 pris..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 passer disse e36? Hvis du valser skikkelig burde det gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er det bare jeg som ikke finner e-post adressen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er det bare jeg som ikke finner e-post adressen hans? Send en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 oi, jeg har glemt epost-adressen min: Erlendhaga@hotmail.com jeg har fått et bud på 6000kr, men tror ikke jeg selger for dette.. innpresset er jeg ikke sikker på, men kan sjekke om en uke.. Mvh Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Inpresset på felgene ligger på rundt et20 (hvis det ikke er brukt spacere) siden dem står på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 passer disse e36? Hvis du valser skikkelig burde det gå.. Viss disse felgene er til 5 serie så blir det jo helt feil innpress, så det er ikke å anbefale. Blir for det første helt ulovlig. I tillegg så blir det mye større belastning på understell. Hjulvinkler kan bli feil. Sporing vil bli mye verre osv....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 passer disse e36? Hvis du valser skikkelig burde det gå.. Viss disse felgene er til 5 serie så blir det jo helt feil innpress, så det er ikke å anbefale. Blir for det første helt ulovlig. I tillegg så blir det mye større belastning på understell. Hjulvinkler kan bli feil. Sporing vil bli mye verre osv....... Og ikke minst, stakkars hjullagre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Mon tro om desse passer på min e30 m3?hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå