Os-Racing Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hei! Kjøpte nye 16" tsw kyalami felger rundt mai i fjord. Skulle ta dei ut å polere dei her ein dag og oppdaga at det var kommet masse stygge sår i kanten på felgane, spesielt dei som stod bak. Lure på om det er normalt? Trudde felgane skulle tåle meir enn dette. Eg har tross alt berre køyrt ein sommarsesong med dei.. er det nokon som veit kor dei er produsert? trudde tsw var tysk... og av god kvalitet med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 De tsw felgene jeg hadde for noen år siden var iallefall produsert i sør-afrika...stod innstemplet på en av eikene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hva tenker du på når du sier sår da? Kantkjøringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 ok. ja, står at dei er produsert i korea. Men trodde tsw var tysk. Med sår meiner eg steinsprut der lakken har sprukke av, flassa av. felgene er ikkje kantkøyrt... er ikkje akkurat eit vakkert syn når ein ser på felgene i sola... det eg lurer på er om det kan være noko feil med lakken på felgane osv.. om det går ann å reklamere på dei? syns i såfall at kvaliteten på felgane er dårlig visst dette er vanlig etter ein sesong.. har ikkje køyrt på grusveier heller.. takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 kan ta eit par bilder av dei i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Solgte mine kyalami denne uken og de var kun brukt i 2 1/2 mnd i fjor sommer! Det var en felg som hadde samme tendenser som skrevet over her med avflakking av lakk og crom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 jeg kjøpte mine 18" nye og må si jeg blir nervøs nå av det dere skriver. Fikk beskrevet felgen som sterk og god av forhandleren :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jeg kjøpte mine på denne tiden i fjor. Har ikke noe problem med dem. Men selgeren sa jeg burde polere kanten godt, hvis det kommer steinsprut er de utsatt. Er ikke dette vanlig på kantfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 hmm. får ikkje lasta opp bilder her.. men det høyres ut som om det kanskje er eit problem med disse felgene då? ganske synd siden det er fine felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå