NSS Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Må bare få ut litt frustasjon her! Akkurat ferdig å polerere bilen, så går jeg inn og kommer ut et par timer senere, og da har minst 2! fugler bæsjet oppå bilen min!!! Så nå oppfordrer jeg alle til å hjelpe meg å bli kvitt fugler i norge! hehe burde vært påbudt med hagle i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 hehe, join the club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Håper du fikk det av fort. Fugle dritt er ikke bra for lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Som sagt over her.... Velkommen i klubben.!! Oppfordrer herved alle som ser ett fuglereir og legge igjen en "kabel" i reiret... Eye for Eye, shit for shit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hehe, ingen dum idè for alle de som klatrer i trærne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Remington 870... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det der er alltid like irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 typisk det når du akkurat har polert bilen! jævla fuggel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Uff! Den der er standard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 ja bare å legge kabel i reiret det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hehe, tror nok det blir noe snikskyting i sommer også med spisskuler i luftpistolen og geværet Er så helvetes lei den måka siden jeg bor i en kystby, og like ved sjøen så driter de jo ned alt av biler rundt om så.. Mest morro er det å hive brødbiter på veien, vente til måka har satt seg til å spise..For så å kjøre en bil i hver retning i en helvetes fart å ta flest mulig med seg PS: bruk en bil du er lite glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hadde samme drittet i mårres, akkurat vasket bilen igår kveld og håpet å kunne kjøre i nyvasket bil til skolen, men den gang ei 1 stk megabæsj utover panseret.. Det var bare å finne hageslangen fort som faen det Gikk heldigvis vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det er samme storyen med katter.. Har du en nyvaska bil kan du banne på at de må trø over hele bilen med møkkete labber, Men har du en bil du ikke har vasket på noen uker er det ikke et spor å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det er samme storyen med katter.. Har du en nyvaska bil kan du banne på at de må trø over hele bilen med møkkete labber, Men har du en bil du ikke har vasket på noen uker er det ikke et spor å se.. Ett merkelig fenomen det der Opplever det stadig vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Har hørt at fugler driter når de ser no blankt og det kan stemme veldig siden de alltid driter ned bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå