Gunnar Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Dere har fortsatt en lang vei igjen til dette.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21354 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Haha! Fydda! Det så mindre delikat ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Snakker om og "bæsje på dæsjen"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Makan! Standard det der.. dog ikke opplevd å få den innvendig enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 jeg kan ihvertfall med god samvittighet si at jeg har vært flink med å holde småfuglbestanden nede. Remington 22 LR er morro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 jeg kan ihvertfall med god samvittighet si at jeg har vært flink med å holde småfuglbestanden nede. Remington 22 LR er morro =) Det er godt noen tar ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 faen, blir forbanna.. Skulle kjøre bilen hjem fra skolen i dag og når jeg kommer for å hente bilen møter synet av måker eller noen andre fugler som har hatt klasebombing på min bil§ Så helt værst ut.. Sikkert en 5-6 klatter midt på panseret og et par på vinduet.. 2 dager etter jeg nettop vasket sist gang på grunn av de hekkans fuglene.. Måtte bare få ut litt frustrasjon igjen Men, er jo en god unskyldning til en ekstra vask da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå