|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Very nice! Den fronten er konge på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Så jo skikkelig bra ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Du vet jeg liker den Litt av et plass og ta bilder på ruta men Gå ut på piren eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Må jo nevne at Denne bilen har jeg hjulpet med å pusse opp flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Du vet jeg liker den Litt av et plass og ta bilder på ruta men Gå ut på piren eller noe hehe satt å spiste is med dama. så knipsa bare noen med mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Må jo nevne at Denne bilen har jeg hjulpet med å pusse opp flott bil ja du er så flink atte gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 blir vel ikke dyrere forsikring dersom du godkjenner den? blir vel en 318is med spesifikasjonene til den større motoren.. eneste som øker er vel bensinutgiften! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ser veldig bra ut den der Bare få ut det treet koster deg nok litt å bygge om ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 blir vel ikke dyrere forsikring dersom du godkjenner den? blir vel en 318is med spesifikasjonene til den større motoren..eneste som øker er vel bensinutgiften! Hvis man godkjenner bilen med en større motor, og da får den godkjent som den nye bilen. F.eks at bilen blir en 325 på papiret, så øker også forsikringen tilsvarende til en 325. Hvis man godkjenner den som en 318is med en større motor bare, så får man bare igjen forsikringen til en 318is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Tenkt ut noen pris ved evnt salg? Så fin ut den bilen din. Skulle gjerne hatt en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Har Ikke tenk på noe pris! er mulig jeg har klart å bøyd en ventil : Snufs så skal av med toppen te helga å få byttet de! vis jeg byttet motor så gidder jeg ikke godkjennne! og da gidder ikke pappa ha den i sitt navn! og da blir det dyrt med IS forsikring i mitt navn skjønner nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 kan du heller ikke ødelegge kassa! jeg har er d en m42motor som står i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 hehe Girkasse har jeg! men tok komp test idag så alt var fint alle lå på 12 KG. blir bytting av coil på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 fett kul bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Den så vanvittig strøken ut... Er selv en sucker for Redheads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå