runsyv Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Endelig er sommerdekk og nye felger på plass hva mener dere, ble det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det ble veldig greit det! Fine felger på en pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Meget pent..Evo felgene er flotte på e46 gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Slett ikke dumt dette Felgene kledde bilen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det ble veldig pent Prøv å få med et bilde fra fronten på skrå. Får et litt mer fullstendig bilde av felgene på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Ble meget fornøyd selv, ble Toyo Proxess istedenfor Dunlop Sportmaxx, sitter som bare det, ingen sporing og minimalt med Dekk støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 dette ble meget pent;) godt valg av felger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Veldig pent! Felgene kler fargen på bilen godt Noen planer videre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Hei hvordan kan jeg finne ut om det er sportsunderstell på bilen min? en fyr som spurte meg om jeg hadde det på den siden den var så lav. Jeg er ikke noe ekspert så jeg har ikke idé om det er det på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 fin bil med cleane felger, det der likte jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Veldig pent! Felgene kler fargen på bilen godt Noen planer videre ? Hei nei, vil ha bilen så orginal som mulig, vurderte en chip, men har funnet ut at det er nok power i den orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Veldig bra dette Hvor store er de ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Helt klart pent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Heihvordan kan jeg finne ut om det er sportsunderstell på bilen min? en fyr som spurte meg om jeg hadde det på den siden den var så lav. Jeg er ikke noe ekspert så jeg har ikke idé om det er det på det Mistenker at du har standard understell på din bil. Utifra bildene ser det ut som avstanden mellom dekk og hjulbue er den samme som på min forrige bil. Jeg hadde også 18" og den var det standard understell på. Synes det ser veldig likt ut... her er bilder av min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sath Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Pene felger absolutt. Er de å oppdrive i 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå