mAZE Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Ble meget fint det. Fine felger på fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Jepp må hive meg med i andre å si at dette ble veldig pent ja. Bare en smule senk nå så hadde det vært priken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Pene felger absolutt. Er de å oppdrive i 17"? Mener jeg har sett EVO-felgene i 17" men synes ikke det er noe pent. Blir for smått rett og slett, på grunn av at det er så mange eiker tror jeg. Stor forskjell på disse felgene i 17" og 18" hvor 18" tar seg klart best ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sath Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Mener jeg har sett EVO-felgene i 17" men synes ikke det er noe pent. Blir for smått rett og slett, på grunn av at det er så mange eiker tror jeg. Stor forskjell på disse felgene i 17" og 18" hvor 18" tar seg klart best ut! Hmm det var jo en tankevekker. Jeg var rimelig bestemt på å kjøpe 17" av denne felgen. Har prøvd å photoshoppe, men det er litt vanskelig å vise forskjellen på 17" og 18". Send meg gjerne tips om hvilke 17" som passer på en sølv E46Ttouring på PM (så jeg ikke kaprer helt tråden) om dere har gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Veldig bra dette Hvor store er de ?? Hei Det er 18 tommer med 225/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå