Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Etter mye om og enda mer men har jeg truffet besluttningen om at jeg må bytte ut krembilen til fordel for en mer familievennlig bil. Orker heller ikke tanken på at barn og andre med skitne sko og klær skal sitte i bilen så derfor ønsker jeg at noe andre skal passe på den! Viser til tidligere link ang salg av bilen her inne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15 og ellers til mail på arnoveme@online.no eller tlf nr 51469213 mellom 07 og 15.

På vedlagte ink ligger der og noen bilder. Ettersom jeg ikke får legge ut bilder her er det enkleste å anmode om å få de pr mail.

Kjørt 174000, eu kontroll blir tatt før salg.

Ta kontakt!

Skrevet

Til deg som sendte mail ang felger, fikk ikke svart på mailen din hjemme men håper du finner svaret ditt her. Den står nå på 235/50/18 Sommer og har og 17" lettmetallfelger til vinter. Begge settene klarer ett par sesonger til:-) Jeg legger til at felgene ikke er av siste skrik så noen nye sko til den er nok på sin plass. Hos www.gsbildeler.no har de fete 18" til den ferdig omlagt med dekk til rett over 10lapper så det er ikke så ille. Den blir og rå med 19" som og er meget rimelige!!!

Bare å komme med flere spørsmål!

Skrevet

Bilen har skinnseter men varme både fremme og bak, orginal telefon og tv med gps og kartdata over skandinavia, regnsensor, elektrisk solskjerm i bakvindu og elektrisk soltak. Begge forsetene er elektriske og fører setet har tre memory knapper. Den er meget pen inni!!! Dobbel klima og komplett servicehefte!!! Skiftet nylig slitedeler for rundt 20000. Har og lagt i til en ny høyre fremskjerm da samboeren snirtet tilhengeren, var livredd for at det ikke skule bli bra etter utretting så kjøpte heller en ny. Send gjerne flere mailer folkens:-)

Skrevet

Svar til mail ang sensorer. Bilen har parkeringssensorer både fremme og bak. Disse er svært bra å ha ettersom det er en stor bil å manøvrere med og ikke minst å parkere.

Skrevet

Hei.

Til sammenligning med samme type bil som ligger fra 180000 og oppover så inneholder denne alt av utstyr utenom integrerte barneseter som så mangen har kommentert. Jeg er i den situasjonen at jeg trenger en ny og større bil med flere seter så snart som råd så jeg legger prisen til 170k. Da har jeg hatt den på verksted og skiftet deler som senterlinkstas, alle fire foringer og noe til som jeg ikke husker navnet på men har det dokumentert i serviceheftet. I morgen vil der og bli montert på helt ny og nylakkert høyre fremskjerm. Jeg har og bestilt ett par xenon pærer til den fremme som følger med. Ta gjerne kontakt pr mail da jeg er lettest å treffe der. Er der noe spesielle bilder noen vil ha tilsendt må jeg be om å få sende disse pr mail da jeg fortsatt ikke klarer å legge de ut her desverre.

Skrevet

drifte i need for speed= olje på bakdekka for så å snurre kontrollert rundt på trange baner osv. Handbrekksvinger osv osv osv.

drifte andre måten= "flyte fint avgårde"

Så regner med at det er siste alternativet her :)

Skrevet

Selvsagt er det andrealternativet det er snakk om:-) Takker for oppklaring:-) Intresert du da? Jeg mottar mye mailer med spørsmål så opplever interessen som stor men liten aktivitet her i forumet desverre. Legger til at jeg kan være mobil mtp visning av bilen innenfor rimelighetens grenser selvsagt:-)

• 1 month later...
Skrevet

Hei igjen.

Prisen er satt ned fra 175000 til 165000 nå. Bilen må bort da jeg trenger en mer familievennlig i en fart.

Slå gjerne på tråden eller sms for en prat!

94243210

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...