Sæter'n Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Hei! Jeg har en 320i uten motor, jeg har en m20b25 (tror jeg, er en motor med gir fra en 325 e30) liggende som jeg har planer om å montere. Nå lurer jeg på hva som må til av bremser og andre ting som trengs for å få den godkjent. Vet noen noe om dette? Takker for alle saklige svar
Betakaroten Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Nå har ikke jeg utført en ombygging før. Men det første jeg ville gjort var å skaffe delelister fra begge bilene. Og så sammenlignet delenr. på deler fra understell, drivverk, bremser og oppheng. Etter at det er gjort bør du ta kontakt med biltilsynet og fortelle dem hva du har planer om for så å spørre hva de krever for at ombyggingen skal bli godkjent. Dette er hva jeg ville ha gjort først i værtfall. Så er det sikkert mange her inne på forumet som har vært i kontakt med biltilsynet før angående ombygging og som kan gi deg et litt bedre svar
D.Toft Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 skivebremser bak, tykke fjørbein framme, ellers likt. må ha elnett og mellomaksling fra 325 om du skal bruke getrag 260 kassen..
fatboy Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 stabstag forran og bak. bremser bak, fjærbein framme trenger du ikke nødvendigvis. men husk og søk biltilsynet om tilatelse før du begynner med noe som helst. få tak i papirer på ombygingen, så må du på autorisert bmw verksted for at dem skal gå over at alt er byttet, så på biltilsynet så dem også får gjøre det og så nytt vognkort og kansje no mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå