Kobar Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Trenger to nye framskjermer, høyre hjulbe bak og beggen kanalene, hvor får jeg tak i dette og hvilken prisklasse? er til 2 dørs 87 modell! Vil helst ha dette nytt! var inne på veng.no men der var det ikke noenting til E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Sjekk her da: http://www.veng.no/katalog/hoved.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 der var d jo:) jeg var inne på kvellen igår, men da kom det bare opp at dem ikke hadde deler til e30.. men! noen som har erfaringer med disse produktene? prutningsmonn? hvor leverer dem varene, eller er det slik at jeg må reise til stavanger selv å hente dem? vurderer sterkt å kansje kjøpe hele bakplata også, mye stress å få den til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Min personlige erfaring med v®eng er at delene har dårlig passform i forhold til originale deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 www.gsbildeler.no www.koed.dk eller din lokale BMW forhandler. Karosserideler er ganske viktig å få rett, ellers blir resultatet bare jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 det er jo tross alt dobbelt så billig på veng.no, så jeg tror jeg går for veng, får heller bare tilpasse, og være litt mer nøye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Styr unna veng plåt! bare møk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 veng suger rass enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Veng kan være helt ok det, kommer an på hvor nøye man skal ha det osv. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe veng til bruksbilen min, men skal en bil vises fram, eller du vil ha det perfekt, kjøp originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 er snakk om en 325ix som skal restaureres. men er det slik at f.eks framskjermene er umulige å rette linjer i forhold til panser og dør? passer dem greit på gamle fester? hjulbue bak er vell stort sett ikke noe problem vell, er en kamerat som skal utføre alt sveisearbeidet, og han jobber som sveiser i nordsjøen, og har sveisa mange biler før, så det går sikkert greit. Men hvordan er kanalene fra veng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Min erfaring med framskjermene er heller dårlig. Tok en stund før alt satt på plass som det skulle. Og det var en mann med 32 år i lakk/kaross bransjen som gjorde det. For å si det sånn, det ble et par banneord før han ble ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 hvordan er de uorginale koed-delene kontra veng? Passformen på kanal fra veng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå