Gå til innhold

Karosserideler til E30, hvor?

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger to nye framskjermer, høyre hjulbe bak og beggen kanalene, hvor får jeg tak i dette og hvilken prisklasse? er til 2 dørs 87 modell!

Vil helst ha dette nytt! var inne på veng.no men der var det ikke noenting til E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var d jo:) jeg var inne på kvellen igår, men da kom det bare opp at dem ikke hadde deler til e30..

men! noen som har erfaringer med disse produktene?

prutningsmonn? hvor leverer dem varene, eller er det slik at jeg må reise til stavanger selv å hente dem?

vurderer sterkt å kansje kjøpe hele bakplata også, mye stress å få den til å passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veng kan være helt ok det, kommer an på hvor nøye man skal ha det osv. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe veng til bruksbilen min, men skal en bil vises fram, eller du vil ha det perfekt, kjøp originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er snakk om en 325ix som skal restaureres. men er det slik at f.eks framskjermene er umulige å rette linjer i forhold til panser og dør? passer dem greit på gamle fester?

hjulbue bak er vell stort sett ikke noe problem vell, er en kamerat som skal utføre alt sveisearbeidet, og han jobber som sveiser i nordsjøen, og har sveisa mange biler før, så det går sikkert greit.

Men hvordan er kanalene fra veng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...