boost Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 denna er ein bra ein fra ørsta hehe MÅ SES MED HØG LYD:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Haha, "nedpå holdeplassi her bruke det å vere nokke jeeveligt med brude!" Herlig stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 han fekk ikkje napp heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 haha, for fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ser for meg å møte på en sånn person som kommer kjørende for å plukke opp jenter og prøver å gjøre seg til med buksa nedi sokkene osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Tror eg ler meg ihel! Fet lyd i den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 veldi rått må eg bare si:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 helt utrolig den filmen der;D hald dej faste no din FAEN! ehhe, noen som var på klypa i ålesund i helga? va visst steike bra:D hårre steike d for ei HORE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Haha, arti! Finns det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 konge=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 "fy faen får ei skuta uuuuuhuuø" Ler yesss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hehe, lo godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Klypa er VANVITTIG bra. For dere som skal på framsyning den 28.april i ålesund, GLE dere Han skal vist legge ut flere filmer på youtube om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Han skal vist legge ut flere filmer på youtube om ikke så lenge Gleder meg.. Skrikk ut når de kommer ut, de som finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 edit: NYE sprell!!!!!! Helt vannvittig bra:D Noen som kjenner igjen statoilposen? http://www.youtube.com/watch?v=3Q6X0repBp0 http://www.youtube.com/watch?v=UWIKQnrjSdo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå