eldiablo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 hei har du liggende en en grei maskin aut?? event en kamaksel?? trenger også et førersete, type grønnaktig? girknappen knapp eller hva det kalles... for aut ? har du det?? pris?? anderka@hotmail.com Hæ?? hva slahs bil er dette til?? hvis jeg skal vite om jeg har kamaksel, er det er fordel å skrive hva slags motor den skal være til?? Og hva er en "grei maskin aut"?? skjønte ikke noe jeg!!
eldiablo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Motorstyring nr 0 261 200 405? Nei.. har ikke den desverre.. hadde bare den som var 403 til slutt..
Hankook Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 send meg pm hvis du finner grøftelys. senkesett er også av interesse hvis du har det.
redbull Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 hei på deg beklager det, hadde ei sinna frøken hengede over skuldra som mann trygt kan si ikke deler min bil interresse Jeg trenger en mest sannsynlig en ny maskin til en 85 e28 520 ia har du noe av det jeg spurte om?? anderka@hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå