WAR_lock Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Eg har mot meg 3 kompiser som sier at Bilen i Kiwi reklamen er en BMW og er helt uenig, er ikke det en styla Astra ? Tar eg fulstendig feil eller er den BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det er en styla Astra Den har vært i ett av disse gatebil bladene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Jepp, det er en Opel Astra cab. Var i et av de første MaxPower bladene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 er astra, fra bergen, sotra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 har "kompisene" dine drekki lut eller? det står jo til og med OPEL bak på bilen! hvilken bmw skulle det lissom vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 tror dei kompisane dine bør skaffa seg briller fort elle så må de lera seg mer om bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Bilen er uten tvil en Skropel Astra cab. Tilhører broren til en i klassen min. Eieren bor i Grimstad. Jobber som lakksjef. Han har hatt et latterlig høyt antall biler. Show er litt mer prioritert enn go der i gården. Bruksbilen er en styla 99 E46 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bilen er uten tvil en Skropel Astra cab. Tilhører broren til en i klassen min. Eieren bor i Grimstad. Jobber som lakksjef. Han har hatt et latterlig høyt antall biler. Show er litt mer prioritert enn go der i gården. Bruksbilen er en styla 99 E46 318i. hvis broren til han i klassen din heter Cato er det litt feil.. Cato (som har bygget bilen fra scratch) har solgt bilen, til østlandet en plass mener jeg han sa. vet "godt" hvem Cato er. han (og broren) klarer ikke og la noen av bilene sine være orginal. nå har han tillogmed begynnt på dama sin Calibra. gleder meg til og se hvordan den blir. Astraen ser ikke så spesiell ut på tv.. men den er meeeget rå. og har siiinnsykt med detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Gammel Astra det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jepp, det er en Opel Astra cab. Var i et av de første MaxPower bladene He he he.... den passer vel bra i Max Power ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Videoen er litt kult laget da. Butikken ligger forøvrig ved Carl Berners plass (-hvis det skulle være av interresse)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå