sindre Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 tenkte på å selge felgene med bilen jeg. Men alle bud, uansett om det er bil eller bare felg blir vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kunne kanskje kjøpr bilen uten felgene jeg, men tenkte bruke den som delebil. Er det rust på luka på den? Pris uten felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 det hørtes veldi bra ut... åssen er dekkene på felgene? dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Er litt overflate rust på luka tror jeg, men tror det er veldig lite. Vet ikke hvor mye felgene er verd jeg, men prisen uten fegler = 12 000 - det jeg får solgt felgene for. Dekkene er litt slitt mener jeg å huske, er men regner med de er gode for en sesong til. Har ikke målt mønster dybden. Men dimensjonen er 205/45/17 litt usikker på om det var 45 eller 40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Hvis noen er intressert i bilen når den er EU godkjent er det bare å ta kontakt. Her, PM eller telefon. Da vil selvfølgelig bilen bli dyrere. Men åpen for bud på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Siste sjanse før EU godkjennelse, begynner med det innen uka er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg