Ad|oS Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Lyden var der ikke før demperskifte. Er foran og ikke bak jeg byttet.. Tok forresten ut en pakning da vi monterte de på. Det var den gummipakningen som ligger under fjæra. Den som var der var helt revet i stykker, så vi så ikke noe hjelp i den. Kan det være derfor?
kje Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Heller ikke æ kan komme med noe fasitsvar, men sjansen for at ei foring i forstillinga er blitt skadet er jo til stede. Foringa i støttestaget for eksempel? Har sjøl byttet dette pga dunkelyder under kjøring. Parallellstaget gir også fra sæ herlige lyder hvis foringen(e) er gåene. Dette sjekker du så enkelt som å legge dæ under å røske hardt i det. Ulyder tyder på ødelagt foring. Håper dette var til noen hjelp, og lykke til videre!
kje Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Lyden var der ikke før demperskifte. Er foran og ikke bak jeg byttet..Tok forresten ut en pakning da vi monterte de på. Det var den gummipakningen som ligger under fjæra. Den som var der var helt revet i stykker, så vi så ikke noe hjelp i den. Kan det være derfor? Der har du nok problemet ditt! Denne skal holde demperen på plass og hindre gnissninger.
Jonner'n Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Tok forresten ut en pakning da vi monterte de på. Det var den gummipakningen som ligger under fjæra. Den som var der var helt revet i stykker, så vi så ikke noe hjelp i den. Kan det være derfor? gummipakning under fjæra. er den foringen nr 11 du mener da? hmmmmm
en325ic Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Skiftet støtdemper på høyre side foran på bilen min og det kommer litt dunkelyder når jeg kjører. Noen som vet hvorfor? skifta du bare en støtdemper?? anbefale å bytte parvis bare så d e sagt. å en ting tell. før montering av demperen må du trøkke den i sammen en par ganger får å få ut luft å du må ikke legge demperen ned når du har jort dette monteres sammen stående.. et godt tips!
Ad|oS Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/thumb_11197.gif Nr 7 her var helt utslitt, så den er bestilt ny og skal monteres så fort som mulig. Jonner'n: Ja det er denne foringen som vi kastet. en325ic: Skiftet bare denne fordi den må bilen må vises etter EU-kontroll i morgen, ellers tar de skiltene mine. Har de 3 andre demperne liggende, men venter på noen nye fjærer før jeg skal sette dem på. Stress å ta dem av å på to ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå