Annesh Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Noe som kan svare meg på en ting? noen ganger når det er litt kaldt osv fungerer verken bensinmåler eller speedometer. plutselig hopper det inn.. er dette en typisk instrumentfeil eller dårlig kontakt i dashbordet? noen som har hatt lignende problem? Hvis jeg bytter hele panelet, følger gammel km stand med da, eller må et verksted stille inn fra computeren?
Mexos Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Noe som kan svare meg på en ting? noen ganger når det er litt kaldt osv fungerer verken bensinmåler eller speedometer. plutselig hopper det inn.. er dette en typisk instrumentfeil eller dårlig kontakt i dashbordet? noen som har hatt lignende problem? Hvis jeg bytter hele panelet, følger gammel km stand med da, eller må et verksted stille inn fra computeren? jeg har akkurat samme problem som deg Har en mistanke om at det er føleren på kardangen som er gåen som gjør at den kun fungerer når olja der er blitt varm og tynnere. Har kjøpt ny måler og skal skifte den ganske fort så da får jeg svar på om det var feilen Har det vært instrumentpanelet burde det ikke vært avhengig av temperaturen er min teori ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå