mrmpower Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 jeg hadde en honda prelud en gang, å i den hadde jeg det samme anlegge som jeg har i bimmern nå, 2x12 zachry pluss en pls 1000w forsterker..var på db drag med preludn en gang, spilte 133,7db da, men ble skuuffet da jeg hadde anlegge i bmwèn:( har fått tak i en 1600w forsterker nå, ble litt bedre, men fortsatt skuffet, noen som har ett tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hva er det du er skuffet over? Må huske på at BMW er meget mer lydisolert enn japseblekk og volvometall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Om målet er å spille høyest mulig vil størrelsen på kupeen ha stor innvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 skulle ha likt at d basset mer, men cd spilleren har sikkert noe og gjøre med d og:P en venn av meg har samme bil, 2x12, d spiller GODT iforholld av mitt, han har nedfell bart baksete, d har ikke jeg:/ kan det vare en grunn kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Kjør en bassrefleks-port i hatthylla så blir det litt bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå