borte Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg har aldri sett noe lignende! Tøft å se på var det, men FAEN for noen idioter! Drifte sånn på motorveien er helt idiotisk..! Lurer på hvor mange som ble drept for å lage denne filmen?! Musikken passa veldig godt til filmen da! Adminedit (Fredrik): Jeg er litt usikker på om akkurat denne filmen er en repost, men disse fimene med arabere som kjører som idioter begynner jeg nå å bli lei av. Tråden stenges med henvisning til at det allerede er postet minst 10-12 tilsvarende filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Skal ha litt is i magen for å hive bilen sidelengs sånn på en rettstrekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Skal ha litt is i magen for å hive bilen sidelengs sånn på en rettstrekke.. i 200km/t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Old.. Men de er syke desse Araber'ne. Skulle tro det var nasjonalsporten Og alle kjører jo Toyota (eller Lexus) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Ser ikke hva som er kult med denne type drifting.. Ser jo maks teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Di er sinnsykt flinke di der..! Men ikke alle er like heldige..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg