dude Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Den leppa får du kjøpt på www.Koed.dkVarenr. www6260 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Takker for svar eEk!!! Beklager dagga, for at eg bruka salgstråden din, men ska gje meg no ...Og heller bestille meg frontleppe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p1mp Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 det står en e30 med sånn leppe på høggern på Skui, gjorde ihvertfall det for en måned siden. får sikkert leppa knallbillig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Nei, må ikke selge bilen Hadde jo gleda meg til å se den på veien. Uansett, lykke til med salget, bilen er jo nervetøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 det står en e30 med sånn leppe på høggern på Skui, gjorde ihvertfall det for en måned siden. får sikkert leppa knallbillig Berre synd den kun er til e30 før facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Nei, må ikke selge bilen Hadde jo gleda meg til å se den på veien. Uansett, lykke til med salget, bilen er jo nervetøff Hehe, takk takk! Er no pappagutt enn så lenge til bilen kommer på veien. Men bi nok tel å behold bilen hvis jeg ikke får noen serriøse bud. Nå som sommern e snart her trenger jeg bimmern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Den leppa får du kjøpt på www.Koed.dkVarenr. www6260 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Takker for svar eEk!!! Beklager dagga, for at eg bruka salgstråden din, men ska gje meg no ...Og heller bestille meg frontleppe:) Hehe! Nei bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bakskjermene som er værst å skifte på disse bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Nesh, klipp og lim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Å bytte bakskjermer er ikke så vanskelig;) men trenger du å bytte hele skjermen? du kan vel bare skjære ut rusten og litt til for så å sveise inn den biten igjen? Hiv på litt lakk og behold bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Hvor langt har bilen gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Hvor langt har bilen gått? ca 268 000 km i følge kontrollseddel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Kan du levere bilen i Bodø?? er bilen import??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 er bilen import??? Har du lest annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Å bytte bakskjermer er ikke så vanskelig;) men trenger du å bytte hele skjermen? du kan vel bare skjære ut rusten og litt til for så å sveise inn den biten igjen?Hiv på litt lakk og behold bilen;) Er hovedsaklig å skjære ut det som er av rust og sveise på nytt. Ja vurderer også det meeget sterkt! Gidder ikke å kjøre til bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Okey da er den saken grei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg