Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hei, noen som vet om en billig 318 is eller compact?(e36) Ønsker å kjøpe en av de bilene, gjerne med noen mangler og feil bare det ikke er mye rust.. ett slags rullende prosjekt er fint.. http://e30selges.piczo.com/?cr=7&rfm=y kan eventuelt byttes mot min e30-- svar. send sms/ring: 41609092 mail: och_89@hotmail.com eller pm her på forumet... takk Ole Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Har du bilder/info om din e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 har noen gamle bilder, men skal sette på sommerfelgene nå så kan jeg få tatt noen biler.. Bilen er en 88 mod 320i. 2L. rekke 6`r, med effektanlegg, powerfilter og kvasskam, 60/40 senk, 2 sett vinterdekk på alu felger, 17 toms sommer, skinntrekk i dørene, skikkelig sport stoler(nye), 99% rustfri, alpine hvit, øyelokk, alu pedaler og girkule, osv osv.. hehe-- en del deler kan også medfølge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Ok... tror ikke jeg er så veldig interresert i bilen din dessverre:( Men jeg har en 318is stående, skal egentlig ikke selge den enda for jeg hadde tenkt å fikse den først. Men det kan jo vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 ja vurder det.. den er veldig fin altså, stero kan også medfølge.. hva må gjøres med den is`n?? pris? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 noen fler?? som har eller vet om ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg har en grønn 318i E36 92 mod hvis du er int i bytte. Kan du legge ut bilder av e30en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 har en rød compact. hvilken prisklasse var det du vart intr i igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Jeg har en grønn 318i E36 92 mod hvis du er int i bytte.Kan du legge ut bilder av e30en? bilder av bilen kommer....skal sette på sommerfelgene,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 har en rød compact. hvilken prisklasse var det du vart intr i igjen? hva skal du ha for den compacten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 hvordan får jeg lagt ut bilder her- fant ett bilde av bilen innvendig.. så kan legge ut det så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 har en rød compact. hvilken prisklasse var det du vart intr i igjen? hva skal du ha for den compacten?? det vet jeg ikke enda, men jeg kan legge ut et bilde eller 2...så kansje du kan si et CA bud utifra det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 den så jo fin ut, men du må nesten sette ett slags minimum selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 bumpidump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 vi får bumpe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå