John H Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Har ikke gjort noe med den inni enda. Har m-dørmatter eneste. Men på listen min står: Skifte ut alu-listene på dører, dasjbord og rundt gir med carbon . Kan jo muligens selge listene til meg da kan sende pm med pris, så blir vi nok enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Er en del riper i mine originale lykter. Faktisk så pass at det ser ut som om noen har brukt pussepapir på de. Så jeg har lyst til å skifte de ut. Billigere å kjøpe angel-eyes enn de originale vil jeg tro. Går for hella sine i så fall siden det er de bmw vanligvis bruker originalt (tror jeg ). Jeg liker veldig godt hella sine. Broderen min har de på sin 523iA-M også. Luftinntakene på skjermene er laget hull til og sparklet rundt ja. Veldig bra jobb av automote der. De er merket med rieger og det er jeg egentlig glad for Blir feil å ha m-merke der når jeg bare har en liten 318 syns jeg. Men inne i bilen er det bare jeg som ser merkene. Og de er jo kjekke å se på da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 likte lakeringen, kjempe fin bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Takk for snille ord Nå har jeg bestillt mørk-chrome grill og carbon panseremblem. Blir bra håper jeg. Nå er det bare å klø seg i ræva til posten kommer.. Føler jeg må legge ut bilder av parkeringsplassen min siden broderen min var på besøk i helga med sin 523iA-M: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 hva heter felga dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Det er schmidt felgar. http://www.felge.de/inhalt/pictures/pic ... icture=844 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Spesiell bil. Ikke helt etter min smak, om jeg får si det. Er ikke sånn kjempefan av hønsenettingen du har foran og bak, ei heller bakfangeren. Lyktene ville jeg også holdt originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Hehe.. Alle med sin smak I mine øyner er det drømmebilen Litt liten maskin eneste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Må si meg enig i at du har fått deg en kjempe fin bil der ja, en av de bedre jeg har ordnet synes nå jeg da. Liker også de hjula, som ikke alle gjør kontra de andre "vanlige" schmidt hjula. Og bad look panser er et must på E46, vanlige øye lokk er rett og slett stygge på E46 og E39 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Fina bilen du har kjøpt deg Enig med deg når du seie at du ikkje vil ha M-emblem utvendig, skal det stå ///M bør det være ///M! Likte også listen av oppgraderinger du har planer om, eg følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 nesten lika kul som min den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Synes bilen din var så pen at jeg knipset et bilde av den med mobilen da den sto på biltreff i Trondheim sommeren 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Artig! Det var nok han som hadde bilen før meg som var på det treffet. Kult bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Kul bil dette ja Automote bygger E46 til meg også nå,gleder meg!De vet hva de driver med,og det synes på denne bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Ja, du har noe å glede deg til der ja! Må gi en tilbakemelding på hvordan den ble når du får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå