Tommen86 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Henta den i Trondheimsområdet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Takk! Nå har jeg nett fått "angeleyes" i posten. Har også mottatt original spiller i posten. Skal slenge inn noen bilder av det når jeg har fått montert det. Det blir nok et par uker til, siden jeg reiser på jobb i 14 dager nå på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Spesiell lakkering og plast blir gjerne ofte overkill, men her syntes jeg faktisk det var tøft! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 enig, månedens bil juli 2007? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Automote har gjort jobben sin.. Vanvittig fornøyd med bilen jeg, bare småting jeg har skiftet ut Kjekt med positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har fått inn original spiller nå, så jeg slipper å se på den klumpete helveten som var der da jeg kjøpte den. Ble litt bedre syns jeg. Før: Etter: Kommer snart bilde av de nye lyktene jeg har kjøpt også. Angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Det blir bra det her. Men eit spørsmål. Korleis får du ut org spelaren no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hva mener du? Hvordan jeg gjør om jeg vil skifte tilbake til uoriginal spiller igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jepp. Korleis får du den ut igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Vipper vekk alu-listene med skrutrekker (forsiktig så en ikke skader listene eller resten av interiøret), når du vipper de vekk begynner du ved hanskerommet pga, listene overlapper hverandre. Når du har fjernet de, er det en skrue på hver side av spilleren. Skru ut de skruene, og dra ut anlegget... Tok nok bilder til å lage DIY hvis det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Takker for god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bare hyggelig Her er noen bilder av mine ny-monterte angeleyes. Nå er jeg i grunnen fornøyd med hvordan bilen ser ut på utsiden, så nå skal jeg konsentrere meg om interiøret. Eneste som gjenstår på utsiden er å få sotet bakruta litt. Eller er det noe jeg har glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 motor da? noen planer der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå