Gå til innhold

Min "nye" E46. Nye bilder 10.12.08

Share

Anbefalte innlegg

Har lekt med tanken om å bygge om til M3 eller 328, men først skal jeg skifte interiør, bygge anlegg, og sette på air-rides (luftunderstell). Motor blir det siste jeg tar, men nå er jeg i gang med å bygge hus, så det kommer til å gå litt treigt med meg fremover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er noen bilder av mine ny-monterte angeleyes. Nå er jeg i grunnen fornøyd med hvordan bilen ser ut på utsiden, så nå skal jeg konsentrere meg om interiøret. Eneste som gjenstår på utsiden er å få sotet bakruta litt. Eller er det noe jeg har glemt?

hpim0081wp9.jpg

Ble bra me angel eyes :) Vet ikke om dette er noe du har glemt, men har samma blinklys som deg, når de kom fra gsbildeler var de med gule pærer, disse byttet jeg ut med sølvpærer, syns det ble penere på min, men så er jo den svart også da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Har tenkt litt på det. Siden det er så mye oransje farge på bilen passer det på en måte inn med oransje pære, men jeg skal skifte de pærene så snart jeg kommer hjem fra jobb (14 dager), så ser jeg da hvilke pærer jeg fåretrekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess det jeg tenkte på, passa inn med resten av fargene.. Bestilte meg slike angeleyes for en stund tilbake jeg også, men fikk jo seffølgelig feil så må nok fikse meg nye, men var det mye stress å montere de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monteringen gikk greit den. Er to skruer under lykta (som er vanskelige å komme til) og to skruer over lykta. De over er ingen problem, men de under må man ha lang skrutrekker med pipe på for å nå inn. Veldig liten klaring mellom lykt og frontfanger så litt slit å komme til. Går jo mye lettere hvis du tar av frontfangeren sikkert, eller jekker opp fronten så du kommer til de skruene fra undersiden. Kan ta noen bilder og lage en DIY hvis det er interessant, men jeg hadde det litt travelt når jeg monterte de, så derfor ble det ingen bilder under montering. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.. Må jo av med lykta for å skifte lykt :P Når de fire skruene er fjernet er det bare til å koble fra ledninger og løfte lykta rett ut.. Skal se om jeg ikke får tid til å lage en DIY når jeg kommer hjem fra jobb da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inn original spiller nå, så jeg slipper å se på den klumpete helveten som var der da jeg kjøpte den. Ble litt bedre syns jeg.

Ble mye bedre :wink: Det er grunnen til at jeg ikke kjøper ny spiller, det ser ikke bra ut. Hvis det skal bli ny spiller, må det bli en stor skjerm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det ikke bare å ta av glasset å montere de uten å ta ut lykta? det jeg gjorde på min e46 2002, men er kanskje ikke samme??

Prøvde å plukke ut så mye som mulig på den ene av lyktene i håp om at jeg bare kunne skifte innmaten, men det fikk jeg ikke til. Siden jeg hadde litt dårlig tid så skrudde jeg like godt av hele helvete og satte inn nytt. Er altså ikke ettermonteringssett det er snakk om. Er komplette lykter fra gs-bildeler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inn original spiller nå, så jeg slipper å se på den klumpete helveten som var der da jeg kjøpte den. Ble litt bedre syns jeg.

Ble mye bedre :wink: Det er grunnen til at jeg ikke kjøper ny spiller, det ser ikke bra ut. Hvis det skal bli ny spiller, må det bli en stor skjerm :)

Helt enig.. Hadde det vert mulig å fått spilleren midtstillt i konsollen hadde det ikke vert så gale med en uoriginal spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. Hadde det vert mulig å fått spilleren midtstillt i konsollen hadde det ikke vert så gale med en uoriginal spiller :)

Mener det er mulig. Fins et lignende adapter slik du brukte, bare det sentrerte spilleren i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er mulig. Fins et lignende adapter slik du brukte, bare det sentrerte spilleren i midten.

Godt mulig det, men jeg er litt skeptisk. Når man tar ut spilleren ser man jo at "buret" som man skal skyve spilleren inn i er plassert til venstre. Samme med selve spilleren. Den er også plassert til venstre i forhold til frontpanel på spiller.

dsci0002sq0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det, men jeg er litt skeptisk. Når man tar ut spilleren ser man jo at "buret" som man skal skyve spilleren inn i er plassert til venstre. Samme med selve spilleren. Den er også plassert til venstre i forhold til frontpanel på spiller.

Aha! Så det er derfor alle er satt til venstre :lol:

Da må man vel "fixe" litt der inne også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...