ErGo- Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hei hei, har gått til innkjøp av en e36 coupè *stolt* for en stund siden som jeg nå har lyst til å senke, men lurer på om det er noen her som kan komme med noen anbefalinger om hvor mye jeg skal senke. legger ved noen bilder av den her, så får dere sett hvordan den ser ut pr dags dato Hvis dere kunne lagt ved noen bilder som viser hvordan det vil se ut hadde det vært supergenialt! på forhånd, takk for råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Ved fine veier er vel 60/40 fint. Ellers er nok 40/15 å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 enig med Ad|oS. 60/40 er tingen visst du ikke skal kjøre på skogsveier da pen bil btw. hva er planene ellers for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
release Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Jeg kjøpte meg for et par uker siden en e36 coupe. Den var senket 60/40 med apex. Selv veldig fornøyd med det. Fåes også som justerbart senkesett. Den sitter veldig godt på veien og er passe stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 60/40 senking på E-36 blir perfekt, men husk at det er stor forskjell på settene. Jeg har prøvd både KW, Bilstein, SSS og Apex sett på bilen, og kan på det varmeste anbefale Bilstein. Et Bilstein 60/40 sett gjør bilen lavere enn et Apex 60/40. fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Enig med B.E.E. her, har også bilstein 60/40 og er meget fornøyd med det, passe stivt og senker meget fint.. Nå har jeg litt for store dekk på min så subber litt når jeg har mange folk i bilen og kjører uforsiktig, men ellers går det helt fint.. Hjalp deg forresten med å få bildene litt større, men har ikke endret noe på de, men mange andre som er flinke til det her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 God aften, takker for alle svar, råd og tips! for å svare på hva planen for bilen er, så blir vel det å få den på verksted i morgen. hadde en 85 år gammel tullebukk som kjørte på meg for ett par timer siden... tok hele høyre side på min bilen min så da er det bare å vente på at den blir hel, ren og pen igjen, så blir det vel noe 60/40 senking på den tenker jeg! har tenkt på noe bakrutesenker også, og mulig bytte fangern foran. bortsett fra det så tror jeg faktisk ikke jeg vil gjøre så mye mer med den, vil gjerne beholde den som den er i grunn. syns den er relativt pen som den er. med senking, bakrutesenking og en litt fetere fanger foran så blir den en perle i mine øyne! tiden vil vise... takk, nok en gang for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå