Bmw e39 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Noen som vet om man kan stille klokken i bmw e39 uten noe computer koblet til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 tenker du på klokke i radioen? Så er svaret ja. Trykk inn knappen øverst til høyre, så er det bare å stille i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Hehe, nei var ikke den jeg tenkte på. jeg tenkte på den som er på kjørecomputeren der instrumentene er. Jeg er jo ikke helt reetard heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 oki doki Har ingen klokke der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Hmmm.. har du ikke klokke i det digitale greiene mellom speedoen å turtelleren? Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 På min så er det bare på radioen og ikke på instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Okei, så det er ikke sånn på kjørecomputeren att du kan velge om du vil se datoen, eller klokkeslett? Det er det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Når du justerer på radio tar den vel med seg på kombi også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasB Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Bruker di to pinnen som står i intrumentet. er ikke så vanskelig:) bare å prøve deg frem, kan ike gjøre stort gærent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Når du justerer på radio tar den vel med seg på kombi også. Sånn er det i alle fall på min. Den i "kombi-instrumentet" kan du velge med kjørecomputeren om skal vise tiden hele tiden eller ikke. Dette gjelder i hvert fall på "stor type" kjørecomputer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg har tatt ut orginal spilleren, derfor kan jeg ikke justere via radio. Men skal prøve det med de 2 pinene på instrument panelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå