Dr_S Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Denne har ikke mindre enn 4 motorer!! Røverkjøp! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1457851 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Det er så irriterende når folk skriver en masse ekstra i annonse overskriften bare for å få flere treff. Ser det er mange som legger til "M3" eller "M5" når de skal selge en 318i / 518i f.eks....akkurat som om man kjøper den 318i'en når man egentlig var på jakt etter en M3..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 "uten tvil en av norges råeste E36" Jeg har sett den bilen på rudskogen. Det er uten tvil en av norges mest Harry E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 ÆSJ!!! den var fæl!! putte på alt mulig sånn jalla driiit som ikke gjør seg på annet en nissan osv... skamme seg burde han!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 bilen er premiert opp i mot 10 ganger totalt og har en fantastisk historikk Hvem fasken premierer noe slikt ? hadde jeg vært dommer hadde jeg svartelista den bilen og hivd han på hue og ræva ut av messa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Med prisen da. 149 lapper for en 16 år gammel 320. Ja ja. Han prøver vel å få dekt noe av alt dallet som er på bilen... Løp å kjøp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Så denne til salg i Motorbørsen tror jeg det var. Sto noe så dypt som "Kul bil, en ordentlig fittemagnet" eller noe i den duren.. Ordet "Fittemagnet" var ihvertfall brukt Sto nesten ingen info om selve bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Lakkovergangen på siden av bilen ser ut som et heftig blodsprut tatt ut av tv-serien CSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Lol Stygg. vis den er norges råeste e36. da er min værdensråeste bil jehu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 fy faen så stygg!!!! den er i hvertfall ikke norges råeste e36!! hehe skjønner hva den er premiert;) norges styggeste e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Lol Stygg. vis den er norges råeste e36. da er min værdensråeste bil jehu ja din er mye finere enn den der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 bilen var jo Måndens bil her på forumet vel ei stund sia... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Spesiell bil. Lakken er noe rar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Lakkovergangen på siden av bilen ser ut som et heftig blodsprut tatt ut av tv-serien CSI Fins sånne. Heter 635 CSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 ser jo ut som om lakke har flassa av.. to-farga bimmer er oftest en stor flopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå