ReiRud Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Du må nok ha 17" vinter dekk te den Tror ikke det er nødvendig på en delebil må vel ha 17" pga bremsene vel?! men er det nødvendig med vinterhjul nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Du må nok ha 17" vinter dekk te den Tror ikke det er nødvendig på en delebil må vel ha 17" pga bremsene vel?! men er det nødvendig med vinterhjul nå da?? Ups Jeg skal over tyin fjellet og dovre fjell, tror egentlig det går bra jeg også, men mann vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg var på Dombås i helga, der var det sommer, sol og en 14-15+ grader. ikke en snøflekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Her er det 10 cm på veien nå Det gir drifting en ny renesanse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå