Stavangerske Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Lurte bare på om det finnes andre alternativer til å kjøpe ny kompressor. Er litt mye å betale nærmere 50000,- for settet synes jeg. Noen som vet om det er mulig å få tak i brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 er nok vanskelig å finne brukt. Du kan også kjøpe fra www.esstuning.com som byggesett hvor du monterer selv. Sparer nok litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 de prisene som står oppført på esstuning.com, er det uten montering? Håpet/trodde det var med montering jeg.. Har hørt at det helst ikke skal monteres kompressor i biler som er kjørt over 150000km, noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 så lenge motoren er i bra stand tror jeg det ikke spiller noen rolle. Ta å ring de og få pris. Den på nettet kan være av utgått modell og gammel pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Har fått montert i min nu og det går virkelig godt. Liten slitasje på motoren, så ville ikke bekymret meg på 150000. Mye viktigere at service er fulgt og du bytter olje MINST like ofte som bilen din vil foretrekke i intervallene. Prisen på ESS er overkommelig hvis du ser på tilsvarende sett i statene så er det billig selv med dagens dollar kurs. Alt kan tas av og gjøres til normalt igjen om du skulle selge bilen og du får garantert igjen 20-25 tusen for kit'et. Anbefales. Min benket 433 etter montering og 300 før. Kun med filter og eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Det er njas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå