Superbeetle Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en E30 i prisklassen opp til 30000kr. Noen som har noe fristende? Bilen må ha: - 2 dører - M42 eller M20 motor - Facelift, dvs nyere enn 1988 Den må ikke ha: - Masse styling og hjemmemekk. - Uorginalt interiør, som masse målere og lakkerte detaljer - M40 motor Ting som øker interessen: - Senkesett, gjerne godkjent - Skinn/sportsstoler - Bbs Rs, Borbet A, Oz Futura, Keskin KT1... Du skjønner stilen;) Helst 9*16 -M-tech styling Noen som har noe til meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølhund2 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hei, har en 325iX stående.Ikke senket, ikke skinn, ikke tøffe felger og ikke M-tech. Det er kun antenna som ikke er originalt. Godt brukt, men jæv....artig og god vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Hei, har en 325iX stående.Ikke senket, ikke skinn, ikke tøffe felger og ikke M-tech. Det er kun antenna som ikke er originalt. Godt brukt, men jæv....artig og god vinterbil. Hvor i landet befinner denne seg da? og evt pris? Kunne godt tenkt med ix, da veien hjem er litt så som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå