Søreng Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Må desverre selge et dråg av en Pioneer sub.. Dette er den verdensrekordholdene SPL subben fra Pioneer, med over 180dB :!: Subben har ett kraftig 12" element, som tåler enormt med bank.. Bilde av selve subben kommer senere, men kan leses om subben her imens Subben selges med spesialbygget kasse for optimal lyd. Subben er nesten ferdig innspillt og er klar til bruk! Subben er ny. Send PM for spørsmål og telefonummer! Subben selges kun fordi denne subben spiller i stykker bilen min og tar alt for mye bagasjeplass (da jeg trenger plassen) Nytt koster dette over 11.000,- Her har du sjangsen til å skaffe deg en råtass av en sub til en billig penge! Bud over 5000,- Bud under dette blir ikke besvart Personer med dårlig hjerte, rygg eller gravide anbefales ikke å kjøpe denne subben, da det kan føre til varige mén...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Nytt koster dette over 11.000,- Står jo anbefalt utsalgspris 7998 kr på pioneer siden
Søreng Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Spesialbygget kasse kostet 3000,- (42,5 liter) Toro: For å si det slik, du trenger litt Pioneer anbefaler selvfølgelig sine SPL forsterkere..
Nico_18 Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 3000,- er det jeg har akk nå, og bedre enn ikkeno =)
Søreng Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Bud under 5500 blir ikke besvart! Det samme gjelder uten kasse - 4500,-
Søreng Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 den MÅ ikke bort, så blir ikke solgt under den prisen uansett! Vil du ha den, må du nok opp i pris.. Skambud er lite det lite vits i, og blir fra nå av ikke besvart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå