soolbakken Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Selger min nad 218thx, meget velholdt og pen forsterker på 2x200w i 8ohm kontinuerlig Kan evt byttes bort i bilstereo
soolbakken Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Pris??? Har ikke helt bestemt meg, men forsterkeren har vært inne på kontroll, og service hos hifiklubben, ingen feil, bare blitt støvsugd Er som den var ny, men må selges på pga av truet med inndragelse av stereo av "onkel blå" hehe
e30 tic Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Pris??? Har ikke helt bestemt meg, men forsterkeren har vært inne på kontroll, og service hos hifiklubben, ingen feil, bare blitt støvsugd Er som den var ny, men må selges på pga av truet med inndragelse av stereo av "onkel blå" hehe fint om du kommer med en pris antydning, har en del NY bil stereo liggende som eg kjøpte i høst som ennå ikke har kommet seg inn i noen bil
e30323im Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 ikke int i å bytte i en Blaupunkt MP54 spiller? Se evnt egen annonse.trenger husforsterker
soolbakken Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 Er ikke spiller jeg er ute etter i første omgang, men sub(gjerne uten kasse) og forsterker og frontsett.=) Pris antydning, tja, rundt en 5-6k Er det noen ser er intressert, så send en PM da vel. (blir borte til søndagen, så får ikke svart før da)
ølhund2 Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Er den gammel? Har en 216, men kunne tenkt meg en 218 i garasjen. Nydelig sammen med et sett Dali og en Carlsberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå