Jealous_much Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 tror han har gitt opp og skal kjøpe seg honda crx del sol, med spinners kapsler Ja hørte d, blei for mye bil for han den 325'en
Tomas Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 alle blinklys burde være i samme farge (sota, hvite eller originale) enten alt eller ingenting må være shadowline, ikke bare noen ting her å der. Helt enig. Derfor bestilte jeg hvite sideblinkers hos GS for 2 uker siden, så fikk jeg vite i dag at de er gått ut av produksjon og at GS ikke kan få tak i flere. Så om noen har hvite sideblinkers liggende så gi lyd Forsøkte å ringe schmiedmann nettopp, men der er det bare mobilsvar. Shadowline kommer også med tid og stund, men ting tar tid
BMW_Racing Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Ja, Tomas... DU må få litt mer effekt ut av motoren !! Kansje du sko fått deg Turbo !!! Jaja, Du har vertfall en fine bmw som virke.
325icab_88 Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Er det bare jeg som savner bilder av senkingen? nei
BMW_Racing Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 HEHE. . . .. Det har jeg sett !! Men kun in "real life" Ble utrolig bra.
Tomas Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Her er omsider bilder (tatt for et par dager siden) : 40/40 Apex senkesett Blå oblater er også på plass Begynner å bli fornøyd med bilen nå. Fortsatt en del småting som skal forbedres. Har lyst på grenrør + effektanlegg og et annet ratt. Ikke helt fornøyd med M-tech rattet jeg kjøpte ettersom det har skade som selger ikke opplyste om.
Tomas Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Hvite sideblinklys har gått ut av produksjon, så GS Bildeler får ikke tak i dem lenger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i, eller har noen liggende ? Trenger også ny bakfanger, så om noen i Stavanger/Sandnes området har en liggende så PM meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå