bmwchick Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 ååå,hele dritten detter i hue på meg bare jeg er nær den og den vil ikke trekke luka opp eller igjen.må jeg ha ny et eller annent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Du må nok beskrive litt mer nøye hva som faktisk er galt skal vi klare å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwchick Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 hele den dingsen som styrer takluka, hele plata altså vil ikke sette seg på plass og tidligere når den satt på da sveiva den kunn takluka halvveis opp og såvidt igjen. kanskje jeg bare trenger ny sånn ? vanskelig å forklare. det er den plata som sveivern sitter i midten på og på andre siden er det noen små bokser med rullehjul som skal smettes riktig på plass med de som sitter fast i taket, du kan umulig skjønne no av dette hehe..vært innom verksteder og hoggern men ingen får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 vet du om det er likt som på e30? Jeg har aldri sett sveiv på en e36 før... På e30 er det vel ofte selve håndtaket som blir ødelagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwchick Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 hmm kanskje det bare er håndtaket..men da må jeg jo bytte hele plata uansett, håndtaket bare bråker når jeg drar det rundt uten at det rører selve luka. har ikke sett på sånt på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Tror det er sveiv på taklukene på 91-93 E-36. Har det hvertfall på min som er 91-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwchick Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 ja det er sånn sveiv på min å.men den sitter fast i den plata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Tror det er sveiv på taklukene på 91-93 E-36. Har det hvertfall på min som er 91-mod. Det var hvertfall valgfritt.... Jeg hadde en 91 320 mod med elektrisk, og har i dag en 92 318is med elektrisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwchick Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 det kommer en kar på fredag fra trondheim med flyet for å kjøpe bilen,hadde veldig lyst å fikse den før da..han kommer sikkert til å ville prøve den på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Skriv skiltnr ditt inn på gsbildeler, og prøv å finn delen der... Der pleier det hvertfall å vise med gode detaljerte tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1M282S2F39 Noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwchick Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 ja den øverste er veldig lik,ingen av de andre. men mente at den bunnplata var litt større.kanksje jeg tenker feil men den øverste er lik med de skru greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå