Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ikke for å trekke på meg bråk her men er ikke dette å trekke det litt langt da? litt mye bråk for ingenting synes nå jeg da...

han har jo bare driti på< leggen, audien ser ut som en forsøksbil fra kollisjonstest så tviler så at noen synes den er pen i forhold til den E36'en..

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor setter han søkekriteriene til Bmw og 3 serie, når det er en audi han skal selge.

Om folk vil kjøpe en Audi 80, så søker de vel etter det da?

Konklusjonen min blir iaff at dette må være enda en tulleannonse. ny mote?

Skrevet

Jeg tviler jo og på av folk som vil kjøpe audi sitter å ser på bmwer. Er jo som regel folk som vil ha bmw som ser på bmw. Hvis han tror at han får solgt audien sin lettere med å bruke bilde av min bil. Så må han nesten bare ha lykke til!!

Skrevet
Jeg tviler jo og på av folk som vil kjøpe audi sitter å ser på bmwer. Er jo som regel folk som vil ha bmw som ser på bmw. Hvis han tror at han får solgt audien sin lettere med å bruke bilde av min bil. Så må han nesten bare ha lykke til!!

Han tullingen får ikke igjen noe av å bruke bmw'n din i annonsa! Lager bare et dårlig lys for salget hans av den stygge audien.

Skrevet
Dette var frekt gjort. Det er jo heller ikke lovlig å bruke andre sine bilder offentlig uten tillatelse.

Desverre ingen lover som forbyr det, når bildet ikke er beskyttet av opphavsrett, og du selv har lagt det ut her på forumet...

Oja. Det må vel være copyright'et for at det skal være ulovlig. Da beklager jeg min uttalelse. Men likevel så burde det ikke være lov å bruke andre sine biler i en salgsannonse og i tillegg rakke ned på den.

Det er helt feil, ZephyR :wink: ALT er automatisk beskyttet av Åndsverksloven, enten du har tegnet en kjapp tegning eller tatt ett foto. Samme om det er fint eller ikke, det er opphavspersonen som har alle rettigheter, og ingen, verken privatpersoner eller firma har lov til å bruke dette uten tillatelse eller kreditering. Blir ikke dette gjort, kan opphavspersonen skrive regning med gaffel om han vil. Men det er vel ikke så vanlig mellom privatpersoner og blir kanskje i meste laget i dette tilfellet :roll:

Skrevet
skjønner ikke hvorfor folk med audi o.l. legger bilene sine under BMW! tror de at folk som søker på bmw egentlig er ute etter audi?? Og i tillegg ha bilde av en bmw i annonsen sin. Idiot. Han kan ha bildet av bilen din der hvis han vil. Ingen lov som forbyr det, men frekt er det ja!

Word! :) _irene: Så sant som det er sagt, men jeg tviler på at han kommer til å bringe saken frem i retten uansett... :wink:

Skrevet
skjønner ikke hvorfor folk med audi o.l. legger bilene sine under BMW! tror de at folk som søker på bmw egentlig er ute etter audi?? Og i tillegg ha bilde av en bmw i annonsen sin. Idiot. Han kan ha bildet av bilen din der hvis han vil. Ingen lov som forbyr det, men frekt er det ja!

Word! :) _irene: Så sant som det er sagt, men jeg tviler på at han kommer til å bringe saken frem i retten uansett... :wink:

Hehe, hadde vi bodd i USA... :lol:

Skrevet

Kan du ikke ta bilder og info fra annonsen hans og kopiere inn i en ny annonse?Sett en latterlig lav pris,så kan han få masse telefoner og folk som tror at de skal gjøre et røverkjøp.

Burde jo være litt hevn det i grunn.

Pass på å føre opp litt info som gjør bilen mye mer "attraktiv" også da.

Skrevet

i overskriften står det jo på en måte at det er en bmw som skal selges da.

men hvorfor i alle dager har han lagt inn en audi anonnse under?

han må være korka i hode!

de som er ute etter bmw kommer i hvertfall ikke til å kjøpe den audien der hvis han trur det hehe, de kjøper seff bmw :lol:

Skrevet

Fikk han ene på jobben til å ringe han der fyren med audien. Han fra jobben sa at han gjerne ville kjøpe bilen. Ja BMWen altså. Gjett om den tullingen begynte å ro da... Han hadde en haug med dårlige unnskyldninger i alle fall. Men litt underholdning ble det i og med at han som ringte hadde samtalen på høytaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...