Gå til innhold

E36 325 cab "mini prosjekt"

martsimo
 Share

Anbefalte innlegg

knall fin bil,meeen m3 speil??????

Takk for det.. Den kommer seg litt for kvar veka..:)

Det er faktisk på vei det også.. :) Glemte det i farten... kanskje i feil tråd eg er med dette innlegget også når eg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Skulle vært i prosjekttråden du vettdu :) Du har jo gjort en masse! Bilen din er forresten veldi fin, og vil bli enda finere med gt vinge trur eg..Tjena visst godt dåke los'era av å traska på wartsila :)

Ps. Går da an å leiga deg t neste kamp mot finnås og? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil og liker det du gjør med den :) Ble litt imponert over meg sjøl no for kikket på bildet og tenkte "Hm, er ikke det der på Bømlo?" Og det stemte bra når jeg ser hvor du holder til ;) Når jeg tenker meg om så såg jeg den live på Svortland i Påska :) La veldig godt merke til den pga. synes den var en av de penere styla e36ene på den øya :) (Mange rare bmw'er der desverre :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Skulle vært i prosjekttråden du vettdu :) Du har jo gjort en masse! Bilen din er forresten veldi fin, og vil bli enda finere med gt vinge trur eg..Tjena visst godt dåke los'era av å traska på wartsila :)

Ps. Går da an å leiga deg t neste kamp mot finnås og? :wink:

Ja, sku vel kanskje da... Går da an å flytta heila innlegget mitt te prosjekttråden?

Banken har penger..:P

hehe, va kjekke kamp, så satsa på da gjenntar seg ein gong.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil og liker det du gjør med den :) Ble litt imponert over meg sjøl no for kikket på bildet og tenkte "Hm, er ikke det der på Bømlo?" Og det stemte bra når jeg ser hvor du holder til ;) Når jeg tenker meg om så såg jeg den live på Svortland i Påska :) La veldig godt merke til den pga. synes den var en av de penere styla e36ene på den øya :) (Mange rare bmw'er der desverre :()

hehe, takk for det.. Den begynner å nærme seg slik eg vil ha den, men er en del igjen enda..:) Er fra Bømlo ja, å her e da forskjeligt på Bmw fronten, desverre ein del så ikkje e så fint, men da e møkje fint og;) Har snakka ein del om å arrangera et lokalt bmw treff på grunn av alle bmwane så e her...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...