Torbjørn H Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Nydelig bil du har, akkurat slik jeg synes e36 skal se ut! Lite spørsmål: Hvordan festa du baklukelista? Også er jeg meget intr. i å kjøpe gamlefelgene dine!
martsimo Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Takk for det.. Gledelig å høre sånt.. Han eg kjøpte nye felgene av tok dem nok i innbytte.. Så dem er nok borte desverre.
martsimo Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Da var nye felgene på plass.. Dem såg desverre langt i fra fine ut da jeg var å hentet dem.. Litt utydelige bilder desverre Men etter MYE gnikking og pussing så ble resultat bra.. Et bilde av bilen med nye felger, desverre så er sideskjørta til lakkering.. Så dem er ikke montert på dette bildet
martsimo Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Takk for det.. Gledelig å høre sånt..Han eg kjøpte nye felgene av tok dem nok i innbytte.. Så dem er nok borte desverre. Forresten så er baklukelista limt med medfølgende tape.. Og sikaflex i tillegg..
martsimo Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Grunnet både kjøp av leilighet og hustomt i vår, vurderer jeg nå salg av bilen etter sommeren til fordel for annen BMW. Har verken plass eller behov for to biler når jeg skal bo mitt i byen desverre. Det blir faktisk litt mye når man er student:) Innbytte i annen BMW er selvsagt interessant.. Mellomlegg er mulig Kommer sannsynligvis til å legge den ut for salg i august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå