Gå til innhold

E 36 325 cab "miniprosjekt" Nye felger montert i d


martsimo
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny Bmw for en stund tilbake.. En 100% original E36 325 cab 1994 model. Den var litt kjedelig å se på slik den var, så har gjort litt småtteri med den til nå, men det kommer mere.

Det som er gjort til nå er:

M3 Front

M3 leppe

Nye exenon frontlykter, med angel eyes

Nye baklykter (Røde og hvite krystal, original tona)

Lyktelister

97 grill og nyrer

M3 sideskjørt (ikke kommet på dette bildet)

Senket 40-30

Sportfilter og effektanlegg

Stort Dvd anlegg (pioneer head unit med innebygget skjerm, og pyle skjermer bak) DLS ur12 sub og DLS monoblokk, infinty front sett og bakhøytalere.

Dette er på vei i posten:)

List\spoiler til bagasjeromsluke

M3 innsats til bakfanger

M3 lister

M3 speil

Hardtoppen er til lakkering

Ellers så er eg på jakt etter M3GT vinge og nytt sportsratt. Litt usikker på vingen, så kom gjerne med kommentarer til det. Vil holde den litt anonym, men den blir jo ikke det med en GT vinge..:P Vist noen har en fin vinge liggende så ta gjerne kontakt, alt av interesse. Det samme gjelder sportsratt.

image014ud9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice car :D Støtter deg i å holde bilen anonym. Ingenting er som et rent utseende. Når det gjelder M3 GT vingen, er jeg en stor fan av denne- på coupè vel og merke. tror vingen ville blitt litt for dominerende på bilen når caben er nede. uansett kan jo vingen forsvares, den er jo tross alt original BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice car :D Støtter deg i å holde bilen anonym. Ingenting er som et rent utseende. Når det gjelder M3 GT vingen, er jeg en stor fan av denne- på coupè vel og merke. tror vingen ville blitt litt for dominerende på bilen når caben er nede. uansett kan jo vingen forsvares, den er jo tross alt original BMW.

Ja, liker den vingen eg og:) Har i utgangspunktet bestilt en list.. Har sett den vingen på andre cab tidligere, og ser veldig fin ut så lenge taket er oppe.. Men eg og kan nok tenke meg den blir litt dominerende når taket er nede... Men får se..:) Den koster jo litt også så..:) Vil som sagt ha den litt anonym, mer er jo litt fint med eg grei vinge og..:) Får ta det etterhvert.. Det er ikke første prioritet uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut en del bedre bilder etterhvert.. Hadde bare et mobil bilde for hånden.. Så er ikke så interessant å se på..:) Kommer et par av bilen da den va original og noen nye av hvordan den er nå, samt av interiør og anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får varsle fra om det blir Lokaltreff på Bømlo da så skal jeg prøve å komme jeg og :) Hvordan lyser xenon lysene i forhold til originale? Forstår det er bedre, men er forskjellen sykt mye bedre eller bare litt bedre? Synes ikke e36 lysene er noe å skryte av originalt desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får varsle fra om det blir Lokaltreff på Bømlo da så skal jeg prøve å komme jeg og :) Hvordan lyser xenon lysene i forhold til originale? Forstår det er bedre, men er forskjellen sykt mye bedre eller bare litt bedre? Synes ikke e36 lysene er noe å skryte av originalt desverre :(

Skal si fra vettu:) Tror det hadde blitt mye biler.. Sjukt med Bmw på Bøml faktisk..

Lyser hvertfall mye bedre enn de orignale.. Men det skal jo ikke så mye til:) De originale mine var ganske matte i tillegg så..

Blir et stykke å reise på treff vist du skal til Bømlo:) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får varsle fra om det blir Lokaltreff på Bømlo da så skal jeg prøve å komme jeg og :) Hvordan lyser xenon lysene i forhold til originale? Forstår det er bedre, men er forskjellen sykt mye bedre eller bare litt bedre? Synes ikke e36 lysene er noe å skryte av originalt desverre :(

Skal si fra vettu:) Tror det hadde blitt mye biler.. Sjukt med Bmw på Bøml faktisk..

Lyser hvertfall mye bedre enn de orignale.. Men det skal jo ikke så mye til:) De originale mine var ganske matte i tillegg så..

Blir et stykke å reise på treff vist du skal til Bømlo:) ?

85 mil ca ;) Flyr som regel, men kjørte det på 12 timer ifjor sommer :) Da med min gamle mazda mx-3. Hadde vel 1 matstopp og 2 bensinfyllinger. Har tenkt meg nedover med cabriolet'n enten sent i mai eller Juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...