Ivanrogov Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Noen som har prøvd Sportspeil og adapter fra Koed? Jeg har kjøpt M3 spejlsæt (generation 1), og driver og monterer. Lett sak det, men det er jo ikke GJENGER for og skru de orginale boltene i?? Hva er det for noe da? Her jeg gått glipp av noe viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 må bruke treskruer på sånne kinaadaptere har ihvertfall jeg måtte gjort på de jeg har montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 hehe.. Men er FK kinaadaptere da? Var veldig fin passform osv, så det var litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 ja er vel det desverre, hehe har selv også FK.. brodarn fikk no kinamekk, men de er helt like FK sine så... kommer sikkert fra samme samlebånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Bruker gjerne å betale noen hundrelapper ekstra for at ting skal passe helt. Men det er da meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 hehe.. alt passa utmerket Var bare at det manglet gjenger. Noe jeg laget selv. Problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå